dinsdag 30 oktober 2007

Telefoonperikelen

Ik weet dat wij een dure telefoonrekening gaan hebben binnenkort, helaas... Hoe dat komt?
Een maand geleden hebben we hier een telefoonlijn laten openen bij Telefonica (de Belgacom van Spanje). Voor internet gingen we naar Orange, maar daar was een pakket : internet en nationale oproepen gratis en 1000 minuten per maand gratis naar een vaste lijn in het buitenland. Orange regelt het zo met Telefonica dat al de facturatie naar hen gaat, en dat wij alleen 'huur van de lijn' aan Telefonica moeten betalen.
Goed, 2 weken geleden krijgen we eindelijk alles voor internet, een paar dagen later krijgen we een brief van Orange, maar we begrijpen er niet al te veel van, er stond iets van een nummer dat we moesten bellen, maar wij dachten "ah da's zo'n nummer voor als je hulp nodig hebt ofzo". Vandaag kreeg ik een nieuwe brief van Orange, waaruit bleek dat we dat nummer moesten zetten voor je telefoonnummer, in afwachting van een 2de schrijven, anders zou de facturatie via Telefonica gegaan. En wij maar denken dat we onze 1000 minuten al hadden, dus wij al naar vaste lijnen in het buitenland gebeld. Dat gaat een dure telefoonrekening worden. :(

Geen opmerkingen: